16.2.08

woles trempats!!!

ei kuan temps no?
ma culpa,ja ho ser.ara mateix estik engripada per postres.el dimarts passat vaig tornar de peru.m'agradaria tornar-hi per anar a l'amazones.lima no hi tornaria n'hi en somnis.cusco es genial.machupicchu tb a part de turístic a matar.el valle sagrado,el templo de la luna y sol...val molt la pena.suposu a ja us sona oi?a veure si estik millor i fem una trobada...akesta setmana no ho he passat gaire be a la feina.molts canvis.(la vida es como una polla,larga dura i no veas como jode)sona molt malament pero es cert,a pesar de tot...us enyoru.espero q estigueu tots be.molts petons.rekords d'en xevi casabella.una abraçadota a tots. llum.pd:jo no m'en vaig dur camara.en xevi si,encara no les té pero kuan les tingui us les ensenyaré.no son res de l'altre mon,pero almenys veure-ho les monjes.un pto