10.1.07

ei estic molt emocionada!!!

eiiiiiiiiiiiiiii!!!! ahir l'Eva es va fer ´l'última eco del seu embaràs!!!!!!! només volia compartir amb vosaltres aquesta il.lusió que em fa que una amiga d'anys i anys sigui MARE( són paraules majors!!). Queden tan sols 6 setmanes perquè neixi una petitona que es dirà LAIA. I jo em moro de ganes de passar moltes estones amb ella i amb la seva mare. Per tu EVA. Perquè tot surti bé i perquè no deixem de veure'ns mai. Et desitjo tota la sort del món i que la Laia tingui molta salut i segur que serà wuapissima!!!!!!.


Ai quins nervis... que estem passant.... ajajjajajjajjajjaj.

2 comentaris:

Dr.Mabuse ha dit...

I aquest menut qui carai és??

Eva ha dit...

Ei, hola a tothom!!

Bé, que tingueu un MOLT BON ANY!! (primer de tot).
Laura, el teu missatge m'ha fet molta il·lusió, moltes gràcies! Ara estic més susceptible que mai i ho agraeixo encara més :)
Em sap greu perquè ara fa molt que no us veig a molts de vosaltres i ara cada vegada és més complicat perquè em pot el cos, el cansanci i la son :( Per això aprofito el nostre punt de trobada per enviar-vos abraçades i petonets!! Cuideu-vos molt i quan hagi nascut la Laia, que dormiré menys encara però com a mínim estaré de baixa, us vinc a veure a tots i fem un dinar o un esmorzar!! si és bona nena,també pot ser un sopar!!

Per cert, s'obre una llista de cangurs, per a qui li interessi o vulgui fer pràctiques ;) (algun dia us tocarà a vosaltres!!!)
Soler, ja suposo que amb el teu nebot ja en tens prou!

Bé, fins aviat!!